Vaša korpa je prazna.

Učlanite se u

Najčešće postavljana pitanja

Opšta pitanja

Pitanje: Kako da stupim u kontakt sa vama?

  • Email: Naš tim će Vam rado pomoći sa Vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redosledom kojim ih i dobijamo i trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@wellneo.me.

    Mi ćemo Vam pružiti najbrže odgovore od najveće pomoći u vezi sa našim proizvodima, brendovima, obaveštenjima i često postavljanim pitanjima putem email.
  • Telefon: Možete nas pozvati i pomoći ćemo Vam sa svim Vašim pitanjima i nedoumicama. Naručivanje putem telefona je takođe lako pa nemojte oklijevati da nas pozovete na 020 415 029 (radno vreme: Ponedeljak-Petak 8.00-19.00 h, Subota 8.00-18.00 h).

    Mi ćemo Vam pružiti najbrže odgovore od najveće pomoći u vezi sa Vašim porudžbinama, dostavom i statusom putem telefona. Naručivanje je takođe vrlo lako i nećete morati ništa da kucate za računarom.

Pitanje: Da li pružate podršku i uživo preko chat-a?

Da naravno! U desnom donjem ćošku imate prozorčić u kojem nam možete pisati bez obzira da li smo tu ili nismo, a mi ćemo Vam odgovoriti prvom prilikom.

Pitanje: Da li imam neke koristi od toga što ima nalog kod vas?

Mi vjerujemo da imate. Mnoge!

  • Vaša kupovina je brža i stvarno laka, jer ne morate ponovo da popunjavate nijedno od polja kada budete ponovo kupovali kod nas.
  • Možete početi da pravite Vašu listu želja i sa lakoćom ćete stavljati zanimljive proizvode na Vašu ličnu listu.
  • Sa lakoćom možete pratiti istoriju Vaših porudžbina.
  • Sa lakoćom možete da upravljate Vašim e-mail pretplatama i da se odjavite sa njih ili da pauzirate njihovo slanje.
  • Možete poručiti štampane kataloge na Vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako da znam da li je bezbjedno kupovati kod vas?

Mi Vam garantujemo na svakom koraku Vaše kupovine da je ona 100% bezbedna. Mi takođe poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti se posvećujemo njenoj zaštiti.

Pitanje: Kako da napišem recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo lako. Pomjerite klizač internet pregledača nadole i kliknite na dugme "Ostavi komentar" i dodajte Vaš komentar.

Na stranici odabranog proizvoda, pored zvjezdica, možete vidjeti "[broj] komentara"; kliknite tu i bićete poslati na dno stranice sa dugmetom "Ostavi komentar".

Pošto ste poslalali svoju komentar/recenziju, trebaće do 48 sati prije nego što se ona pojavi na sajtu.

Pitanje: Kako da like-ujem vašu Facebook stranicu?

Našu Facebook stranicu možete like-ovati klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako da se prijavim na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu se možete prijaviti klikom ovdje. Hvala Vam!

Pitanje: Kako da se odjavim sa vaše e-mail liste?

Ukoliko više ne želite da od nas primate bilo kakve email poruke (ponude, članke itd.) molimo Vas da se prijavite na Vaš nalog i da kliknete na kategoriju Prijava na e-novosti gde ćete sa lakoćom upravljati sa Vašim pretplatama.

Ali molimo Vas da još jednom razmislite, jer Vas ne možemo vratiti nazad na listu onda kada odlučite da više ne želite da primate naše email-ove.

Pitanje: Kako mogu da iskoristim kupon koji sam dobio/la?

Korišćenje kupona je lako.

  1. Polje za unos kupona se nalazi na prvom koraku Vaše korpe, prilikom zaključivanja porudžbine.
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleno dugme "Aktiviraj kupon".
  3. Vaša ušteda, popust i drugi benefiti će automatski biti prikazani sa desne strane od informacije o cijeni.

Proizvodi

Pitanje: Kakve sve koristi imam od nabavke sopstvene fitnes opreme umesto plaćanja članarine u teretani?

Najbolja stvar u vezi toga što imate Vašu opremu je sasvim sigurno to što Vam je lako dostupna. Mnogi ljudi kažu da je najveća prepreka u vezi odlaženja u teretanu to što u nju treba otići. Uz Vašu sopstvenu opremu možete vježbati Vašim sopstvenim ritmom u komforu i privatnosti svog doma i takođe ćete izbjeći i sva ta mjesečna plaćanja članarine.

Pitanje: Zašto bih trebao kupiti opremu sa Live Active veb sajta umjesto u prodavnici fitnes opreme?

Razlika u kupovini opreme sa Live Active-a i u prodavnici fitnes opreme se krije u kvalitetu i izvanrednoj podršci kupcima koju naše osoblje zaduženo za prodaju pruža kupcima. U mogućnosti ste da komforno donesete edukovanu odluku o kupovini uz znanje da ćete sa svojim izborom biti zadovoljni dugi niz godina.

Pitanje: Moj proizvod je oštecen, šta sada?

Pozovite broj telefona 020 410 068 i kolege iz naše službe za potrošače će Vas uputiti u kompletnu proceduru za vraćanje proizvoda ili ulaganja reklamacije na isti.

Pitanje: Kako da popravim moj proizvod?

Za sve eventualne reklamacije ili popravke proizvoda molimo Vas da se prije nošenja proizvoda konsultujete sa našom službom za potrošače: 020 410 068 ili sa nekim od našeg osoblja u najbližoj prodavnici

Pitanje: Koliko dugo pod garancijom je moj proizvod?

Svi Live Active proizvodi imaju automatski garantni rok od 2 godine koji pokriva greške u proizvodnji i ključne mogućnosti proizvoda. Dodatne garantne periode svakog proizvoda možete pronaći na informativnim stranicama proizvoda.

O Wellneo proizvodima

Pitanje: Da li mogu koristiti ove proizvode uz prepisane ljekove?

Sve zavisi od proizvoda, svakako preporučujemo da se konsultujete sa svojim ljekarom.

Pitanje: Da li ove proizvode mogu koristiti djeca?

Zavisi od pojedinačnog proizvoda. Posavjetujte se sa našim agentima u Call Centru ili pročitajte upustvo.

Pitanje: Da li proizvode mogu koristiti ljudi koji pate od kardiovaskularnih bolesti?

Sve zavisi od proizvoda, svakako preporučujemo da se konsultujete sa svojim ljekarom.

Pitanje: Da li se proizvodi mogu koristiti nakon medicinskih zahvata?

Sve zavisi od proizvoda, svakako preporučujemo da se konsultujete sa svojim ljekarom.

Pitanje: Gdje se mogu nabaviti rezervni djelovi za vaše proizvode?

Pozovite našu službu za potrošače na broj: 020 410 068 i oni će Vas uputiti u svu dalju proceduru naručivanja rezervnih djelova.

Pitanje: Da li su proizvodi bezbjedni za korišćenje?

Svi naši proizvodi prolaze kroz brojne kontrole kvaliteta. Bez obzira korisnik mora da pročita upustvo jako pažljivo prije upotrebe.

Pitanje: Koliki je rok upotrebe proizvoda?

Svi rokovi upotrebe su jasno naznačeni u upustvu za upotrebu.

Narudžbe

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati moju porudžbinu?

Ukoliko želite da promijenite ili otkažete Vašu narudžbu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili pozovite: 020 410 001 i mi ćemo za Vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Molimo Vas da imate u vidu da ukoliko je proizvod već napustio skladište, da nismo u mogućnosti da promijenimo narudžbu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: koji je status moje narudžbe?

Mi ćemo rado za Vas utvrditi koji je status Vaše narudžbe. Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 020 410 001 ili nam pišete na email adresu. Molimo Vas da nam pružite što više informacija o porudžbini koju treba da provjerimo (ime, prezime, adresa i broj telefona).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihama, šta da radim sad?

Nažalost, proizvode imamo samo u određenim količinama. Ukoliko željeni proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke poručenog proizvoda bićete detaljno obaviješteni putem telefona u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite porudžbinu.

Na sreću, ovo se dešava izuzetno rijetko. Ponude na sajtu se ažuriraju svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju se povlače u najkraćem mogućem roku. Takođe, vrlo rado ćemo Vas upoznati sa najbližim zamjenskim proizvodom ili ponudom.

Bićete informisani o promjenama u vezi statusa Vaše narudžbe putem email-a ili telefonom.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Cijena dostave zavisi od težine paketa, kao i od lokacije na koju se paket dostavlja.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju narudžbu?

Uz svaku narudžbu naše ljubazne koleginice iz Call Centra će Vas kontaktirati da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Proizvodi koji su na zalihama će biti dostavljeni u periodu od 2 do 5 radnih dana od datuma konačne potvrde Vaše porudžbine.

Ukoliko željeni proizvod nemamo na lageru, rok isporuke se produžava. O roku isporuke poručenog proizvoda bićete detaljno obaviješteni putem telefona u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite porudžbinu.

Ukoliko Vas ne kontaktiramo u roku od 1 nedelje, mi Vas ljubazno molimo da nam pošaljete email ili da nas pozovete na 020 410 001 i mi ćemo odmah za Vas utvrditi šta je sa Vašom narudžbom.

Pitanje: Da li mogu da biram kada će mi proizvod biti dostavljen?

Možete navesti datum kada želite isporuku u napomeni porudžbine ili pak naglasiti to kada Vas kontaktiramo prilikom potvrde porudžbine, a mi ćemo se što više potruditi da ispoštujemo Vaše želje.

Pitanje: Da li ću lično morati potpisati dostavu paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate lično primiti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Šta ako se predomislim a još uvek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno Vas molimo da nas obavestite ukoliko ste se predomislili što je prije moguće. Tada sa lakoćom možemo da povučemo narudžbu bez ikakvih dodatnih troškova po Vas. Pišite nam na e-mail adresu info@top-shop.me ili nas pozovite na 020 410 001.

Naši Top Shop proizvodi imaju 15 dana garancije na povraćaj novca, tako da takođe možete i probati proizvod kod kuće kako biste vidjeli da li Vam se dopada prije nego što donesete odluku.

Pitanje: Da li dostavljate i van Crne Gore?

Nažalost, mi ne vršimo dostavu i prodaju naših proizvoda van teritorije Crne Gore.

Povraćaj

Pitanje: Želim da vratim moju narudžbu, šta da radim?

Pozovite broj telefona 020 410 068 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena.

Pitanje: Koliko traje povraćaj novca ukoliko vratim proizvod?

U roku od 15 dana od prijema vraćenog proizvoda Vam vraćamo novac PTT uplatnicom.

Pitanje: Koliko su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

U slučaju povraćaja proizvoda, kupac ne snosi troškove kurirske službe.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvatate?

Trenutno prihvatamo sljedeće metode plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi u gotovini)
  • Plaćanje na rate. Za sve informacije o trgovini na rate kliknite ovdje
  • Plaćanje internet platnim karticama sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard.

Pitanje: Da li prihvatate međunarodne platne kartice?

Plaćanje platnim karticama sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard je moguće.

Pitanje: Kako funkcioniše plaćanje pouzećem?

Plaćanje po dostavi je najbezbedniji i najlakši način plaćanja. Jednostavno samo izdvojite iznos gotovine u vrednosti porudžbine, predajte ga kuriru, a zauzvrat dobijate proizvod

Pitanje: Da li je bezbjedno plaćati kreditnom/debitnom karticom na Vašem sajtu?

Da. Mi se brinemo da se oslanjamo na partnere od najvećeg poverenja i Vaše plaćanje platnom karticom se obavlja na bezbednom i sigurnom sajtu.

Tehnologija

Pitanje: Šta su kolačići? Da li moram da omogućim kolačiće u mom internet pregledaču?

Kolačić predstavlja malu količinu podataka koji se šalju Vašem pregledaču od strane web site-a i čuvaju se na hard disku Vašeg računara. Ukoliko podešavanja Vašeg pregledača to dozvoljavaju (većina pregledača se instalira sa omogućenim kolačićima), svaki veb sajt može poslati svoj kolačić Vašem pregledaču. Da bi zaštitili Vašu privatnost, kolačići ne sadrže lične informacije, već se koriste anonimni jedinstveni identifikatori. Svaki od veb sajtova može pristupiti samo kolačiću koji je on poslao na Vaš hard disk, ne i kolačićima koje su poslali drugi veb sajtovi.

Ukoliko dijelite računar sa drugima i ne želite da oni imaju pristup informacijama Vašeg naloga, pobrinite se da se odjavite prije nego što računar ostavite bez Vašeg nadzora. Odjaviti se možete kliktanjem na link "Odjavi se" pri vrhu stranice.

Za više informacija oko toga kako koristimo kolačiće, pročitajte našu Politiku privatnosti..

Pitanje: Kada pravim porudžbinu dobijam poruku o grešci koja kaže da je došlo do neke greške. Šta nije u redu i šta da radim?

Molimo Vas da se uvjerite da ste isparvno unijeli sve podatke koji su potrebni za pravljenje porudžbine. Polja sa podacima koji nedostaju ili su neispravni će biti označena crvenom bojom.

Ukoliko je sve u redu i Vi i dalje ne možete da napravite porudžbinu, mi Vas molimo da zatvorite sajt i da pokušate ponovo otvarajući novi prozor. Ukoliko i ovo ne pomogne, molimo Vas pošaljite nam email ili nas pozovite i mi ćemo riješiti problem za Vas.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa je promijenjena, kako da ažuriram taj podatak?

Slobodno ažurirajute Vašu e-mail adresu prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliknite na kategoriju Prijava na e-novosti.

Pitanje: Želim da promijenim moju lozinku, da li to mogu da uradim?

Naravno, slobodno promijenite Vašu lozinku prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliknite na kategoriju "Podaci o nalogu".

Pitanje: Ne želim više da imam nalog, kako mogu da ga zatvorim?

Ukoliko želite da ugasite Vaš nalog i sve podatke sa njim, molimo Vas da nam pišete na e-mail adresu info@top-shop.me i mi ćemo to uraditi za Vas