Vaša korpa je prazna.

Učlanite se u

Svakodnedvne aktivnosti pomažu da smršate

Ako ste poslovna žena, a još i majka dođe Vam da zatvorite uši i oči kad neko spomene vježbanje, na koje ste zaboravili od silnih obaveza? Imamo dobre vijesti – savremen način života žena je kao vrsta vježbanja, pomaže da sagorite višak kalorija čak i ako ne provodimo po 2 sata dnevno u fitnes centrima.

Ako ste poslovna žena, a još i majka dođe Vam da zatvorite uši i oči kad neko spomene vježbanje, na koje ste zaboravili od silnih obaveza? Imamo dobre vijesti – savremen način života žena je kao vrsta vježbanja, pomaže da sagorite višak kalorija čak i ako ne provodimo po 2 sata dnevno u fitnes centrima.

Pronašli smo 6 zlatnih pravila koje će vam pomoći da se oslobodite suvišnih kalorija tokom jednog dana sa uobičajenim aktivnostima koje imate svakog dana, o kojima i ne razmišljate kao o mogućoj “vežbi”.

1. 2000 koraka = 100 kalorija

Fitnes stručnjaci su otkrili da, ako pješačite 1,5 km zapravo pređete oko 2000 koraka, što je dovoljno da sagori 100 kalorija. Ovo je dobar razlog da što manje sjedite na radnom mjestu i postanete aktivniji. Izbegavajte liftove, umesto da telfeonom javite kolegama u drugim kancelarijama vesti, idite do njih…

Postoji mongo načina kako da za vreme radnog vremena pređete ovih 2000 koraka.

2. Velika lopta

Možete se osloboditi suvišnih kalorija i ako sjedite – nabavite veliku lotpu za sedenje pomoću koje će Vaše telo moći da sagori i do 50 kalorija na sat – sjedjeći. Sve vrijeme morate održavati ravnotežu što pomaže da zategnete mišiće zadnjice, leđa i jednostavno da sagorite što više kalorija.

3. Voda, voda, voda

Hidracija je neophodna da normalno funkcionisanje organizma, ali, takođe, potpomaže sagorijevanju kalorija. Uzmite najmanje 8 čaša vode, koja bi trebalo da bude hladna – svaka ovakva čaša će pomoći da se oslobodite 25 kalorija. Telo će se pobrinuti da se hladna voda koju unesete ugrije, što znači da će sagorijeti dodatne kalorije.

4. Ugrijte se

Nakon hladnoće napolju, uđite u toplu prostoriju i popijte topao napitak. Recimo šolju toplog čaja, a preporučujemo crni ili zeleni ili kafu. Istraživanja su pokazala da 3 šolje zelenog čaja omogućava da se oslobodite 76 do 108 kalorija, istovremeno će Vas zagrijati i pomoći da se bolje skoncentrišete na posao.

5. Ne stojte mirno

Nikada nemojte biti potpuno mirni dok ste na poslu:

  • Pomejrajte stopala gore dole dok sjedite za stolom,
  • Šetajte po kancelariji dok telefonirate,
  • Dižite kolena dok sjedite,
  • Uradite nekoliko čučnjeva,
  • Pustite svoju omiljenu muziku i protresite ramena,
  • Donesite vijaču i preskočite na pauzi nekoliko puta
  • Ovo će vam ubrzati cirkulaciju, a takođe ćete i sagorjeti više od 100 kalorija tokom radnog vremena.

6. Aktivnosti posle posla

Oslobađanje kalorija ne prestaje klada dođete kući. Sledeća pravila će vam pomoći da sagorite još 100 kalorija:

  • Pranje sudova, kuvanje peglanje – 1 sat,
  • Pola sata usisavanja ili čišćenja,
  • Sat vremena šopinga,
  • Nošenje bebe u štenji 40 minuta,
  • Pola sata igranja sa djetetom…